PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


piątek, 29 czerwca 2012

[1] KIM JESTEM ? SKĄD SIĘ WZIĘŁAM ??


Mam na imię Karolina...

Ciężko pisać o sobie samej szczególnie w chwili kiedy świat wali nam się pod nogami.
Mam sobie już 30 wiosen ale na tyle się nie czuje...
Mieszkam w Dąbrowie Górniczej.

 Do maja zeszłego roku byłam pełną życia baaaaaaaaaaaaaaa teraz nadal jestem zwyczajną dziewczyną, której wszędzie pełno i wiecznie się śmieje. Tak mi to życie płynęło, trochę spokojnie trochę ni W październiku 2011 miał być piękny ślub... po 13 latach chodzenia z moim "chopkiem roztropkiem " zwanym tu i ówdzie " Hubim Bubim"w końcu trzeba było to jakoś zalegalizować. Suknia którą najlepiej jakbym sama sobie uszyła bo ja uwielbiam szyć i tworzyć. Wszyscy moi bliscy mnie z tego znają. Ja i igła to niezły duet !!!!
Aż tu jak to zwykle w życiu bywa...wiosna 2011 przygotowania pełną parą i rach ciach...ból głowy...rezonans i powalająca diagnoza GUZ MÓZGU. To cholerne paskudztwo nie dość ze zagnieździło się w  mojej głowie to jeszcze w takim perfidnym miejscu ze nie da się go stamtąd wyrzucić.
I tak rozpoczęła się moja walka...........

4 komentarze:

  1. Walka którą zwyciężysz, jak mawiał Adolf H. "ani kroku wstecz" to ma byc Blizkrieg (wojna błyskawiczna) szybko sie pozbedziemy najezdzcy i znowu bedziemy rozesmiana Karolina. Minister Lotnictwa Hubi Bubi, minister Kriegsmarine (marynarka) Frau Iwona i oczywiscie Naczelny dowodca Oberkommando Der Wehrmacht czyli ja wesprzemy Cie i razem damy rade , tak wiec majac tak wspaniała armie nie stresuj sie dziewczyno,jestes góra w tym pojedynku,my jenców nie bierzemy,mozesz na nas liczyc, DAMY RADE:) "w kupie siła, bo kupy nikt nie ruszy"

    OdpowiedzUsuń
  2. KAROLCIA...W RODZINIE I W DOBRYCH LUDZIACH SILA.CIESZ SIE ZE MASZ TAKICH LUDZI KOLO SIEBIE MUSISZ WALCZYC!DLA SIEBIE I DLA NICH!JESTES SILNA BABA DASZ RADE!TRZYMAM KCIUKI!JESTEM MYSLAMI I MODLITWA Z TOBA.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbie Dasz rade laski z Dabrowy Gorniczej sa silne i wytrwale , my trzymamy kciuki jak cos to pomorzemy , glowa do gory noi trzeba ta suknie stworzyc bo przeciesz do Slubu trzeba isc .Caluski i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie..Laski z DG to TWARDZIELKI-A TY TAKA JESTEŚ!!pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń