PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


niedziela, 1 lipca 2012

[3] PADNIJ....POWSTAŃ...

19 czerwiec 2012 kolejny kontrolny rezonans w Gliwicach. Moje "ulubione" zajęcie ostatniego roku. 2 godziny leżenia bez ruchu, a że dostałam tabletki pierwszy raz w życiu po prostu tam zasnęłam. Ja mająca klaustrofobie bojąca sie wind, samolotów ciasnych pomieszczeń, po prostu tam zasnęłam. Nie dzialo sie najlepiej ze mną od jakiegoś miesiąca, czułam , że coś jest nie tak... Hubi Bubi trochę mnie nie chciał słuchać, wogóle on nie może sie pogodzić z moją chorobą i chyba dopiero teraz to do niego dotarło, że ja naprawdę sie źle czuje... NO bo jak kto ???????? Po mnie choroby nie widać, umalowana, wypacykowana, uśmiechnięta, ale o tym że płacze nocami po kątach nie wszyscy wiedzieli.  Chciał dobrze ale czasami nie rozumial....
Zawziełam się i wróciłam do pracy pod koniec października  po 5 miesięcznej nieobecności. Ludziska z mojego Wydziału do świetne ludki. Moja wiecznie rozpieszczająca mnie owocami Pani H. z biurka naprzeciwko, Pani B siedząca obok, jeden mały słonecznikowy owad M i jedyny rodzynek płci męskiej Pan M- moja brygada RR :-) o przywódczyni juz wspominałam w poprzednim poście - Anioł Stróż- Iwona , no i moja kochana Gunia przytulanka i Heniu i Italiano.  Ach wogole to był dobry pomysł , że wróciłam do pracy. Przynajmniej na 7 miesięcy trochę sie oderwałam od tego wszystkiego i zapomniałam.......
NO ale do rzeczy po badaniu przyszedł czas na oczekiwanie na wyniki.... i przyszedł dzień 27 czerwiec .........są wyniki , ale nie wiadomo jakie !!!!! Są u Profesora, a tego juz nie ma w szpitalu!!
O matko jak tu iść z taka świadomością spać, wiedząc ze on już je zna!!! A ja NIE!!! Poszłam spać... A że trochę mnie ściorał ostatnio i sponiewierał ten "dziad" byłam od tygodnia na L- 4. Więc obudził mnie rano telefon: MAMA DZWONI... Tak naprawdę  nie musiałam go odbierać bo czułam co mi powie. Byłam poniekąd przygotowana.... Te wszystkie ostatnie objawy, bóle głowy nie do wytrzymania, wymioty to mogło świadczyć tylko o jednym. NO i stało się Mamuśka w końcu wydukała to z siebie: PROGRESJA !!!!! czyli dziad się rozrósł . Żeby tego było mało uszkodził co nie co w moim cudownym mózgu. Ale normalna dalej jestem :-) Guz spowodował wodogłowie, poważna sprawa..... trzeba natychmiast coś z tym zrobić. Szybka decyzja- OPERACJA. Trzeba będzie to dziadostwo zahamować tj. wodogłowie i wstawić zastawkę która przywróci normalne funkcjonowanie i przepływ płynu mózgowo  -rdzeniowego.... a reszta potem, będziemy robić z tym cholerstwem porządek....
I tak za bardzo nie mam innego wyjścia leżę teraz w łożku i planuje swoje ostatnie 2 dni do momentu pójścia do szpitala. No minie rok i 4 dni odkąd wyszłam ze szpitala, znowu wakacje na mega
" wygodnym"  łóżku w "klimatyzowanej " sali :-)
Dostałam kolejnego cholernego kopa,  na chwilę padłam ale powstaje. Muszę...... Moja rodzinka się sypie... Mama sobie z ta stytuacja nie radzi, moj mały " Bączek" moja kochana Marcysia ( czyt. siostra) histeria, Hubi- Bubi mega histeria , o babci nie wspomnę , tatko rżnie twardziela, a wara mu się trzęsie.. Moj kochany Papa;*  Musiałam ogarnąć to towarzystwo...  Czy ja to Twardziel???????????? Nie mega mięczak ale najbardziej właśnie wkurza mnie fakt, że cierpią moi bliscy, więc ja muszę coś zrobić. Czy sie boje???????? OCZYWIŚCIE , że cholernie sie boję !!!!  Ale co mam zrobić muszę brnąc w tym wszystkim, to nie jest jeszcze moj czas, jeszcze  nie teraz. Mam tyle planów, marzeń... jednego nie udało sie spełnić i juz sie nie uda..... a możę sie uda??????   ale o tym kiedy indziej...

4 komentarze:

  1. Dla mnie byłaś i będziesz MEGA TWARDZIELKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno się uda.My wszyscy w to wierzymy i jesteśmy obok.Jestes Twardzielka i taka masz być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z calego serca trzymam kcuki!!!wierze ze ci sie uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ.SELOL-WYNALAZCA TEGO PŁYNU JEST DR.SUCHOCKI I PROF.KURAŚ Z ZAKŁADU ANALIZY LEKÓW W WARSZAWIE.NIE BEDĘ PISAŁ JAK DZIAŁA TEN PŁYN BO NIE JESTEM BIOCHEMIKIEM ALE W NAJPROSTSZYM TŁUMACZENIU USUWA ON Z USTROJU METALE CIĘŻKIE.NIE POWINNAŚ JEŚĆ TEŻ MIĘSA,CUKRU,SOLI,TŁUSZCZÓW UTWARDZONYCH ŻYWNOŚCI PRZETWORZONEJ I RAFINOWANEJ.WSKAZANA SUPLEMENTACJA NATURALNĄ VIT C(KILKA GRAM DZIENNIE-NATURALNĄ NIE SYNTETYKIEM Z APTEKI!!!OBEJŻYJ FILM NA YOUTUBE PT"CZY JEST WAŻNE TO CO JESZ"VIT C Z FIRMY CALIVITA POLECAM)NIE POWINNAŚ TEŻ JEŚĆ BIAŁKA POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO(ZUŻYWA ENZYMY PROTEOLITYCZNE,BARDZO WAŻNE W WALCE Z CHOROBĄ)UBOCZNYM PRODUKTEM METABOLIZMU BIAŁKA JEST TAKŻE KWAS MOCZOWY!!!ZAPOZNAJ SIĘ SZCZEGÓŁOWO Z TERAPIA DR.MAXA GERSONA.ONA WYDATNIO POMAŻE CI W POWROCIE DO ZDROWIA(LEWATYWY).MOŻNA KUPIĆ KSIĄŻKE"LECZENIE RAKA I INNYCH CHORÓB PRZEWLEKŁYCH"JEST W NIEJ DUŻO CENNYCH PROSTYCH ALE SKUTECZNYCH PORAD ODNOŚNIE LECZENIA RAKA.INSTYTUT GERSONA ZNAJDUJE SIĘ W BUDAPESZCIE(WWW.GERSONTHERAPY.EU).POWINNAŚ PRZEBYWAĆ JAK NAJDALEJ OD CYWILIZACJI(SPALINY SAMOCHODOWE TO METALE CIĘŻKIE!)PNEUMOWVAX-ZALECANA SZCZEPIONKA PRZECIWKO DWOINCE ZAPALENIA PŁUC(POBUDZA SYSTEM IMUNOLOGICZNY)DUŻO WAŻNYCH INFO NA TEMAT SZCZEPIONEK JEST W KSIĄŻCE PT"NIETOKSYCZNE METODY LECZENIA NOWOTWORÓW"WPISZ W GOOGLE TYTUŁ,WYSKOCZY W PDF.I CHOCIAŻ WIEM ŻĘ TO TRUDNE TO UŚMIECHAJ SIĘ CZĘSTO!ENDORFINY TO HORMONY KTÓRYCH POMOC W WALCE Z CHOROBĄ JEST BEZCENNA!!!!!!MEGA POZDRO!!!AHA.WARTO TEŻ POCZYTAĆ O DIECIE ZGODNEJ Z GRUPĄ KRWI.-TEL.DO DR.SUCHOCKIEGO 022 57 20 948.

    OdpowiedzUsuń