PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


czwartek, 4 października 2012

[31] ZMIANY... ZMIANY...

Ubaw po pachy !!!
Jakże by mogło być tym razem inaczej ;-)
Termin wizyty w Berlinie przesuniety o całe 5 dni, dlaczego mnie to nie dziwi ??
A no już wcale ;-)
To juz jakaś norma, niedługo stanie się tradycją, że nigdy w okreslonym terminie nie moge trafić do żadnej  kliniki, bo zawsze coś :-)
I tym razem nie mogło być inaczej.
Termin wyjazdu do Niemiec przesunięty z 12 na 17 października. Te 5 dni jakoś " zniese" , byle tylko było warto !!!
I co rezonans tez automatycznie przesuwamy , nie będzie we wtorek będzie za tydzień w piątek.
Minie 2 miesiące od mojego ostatniego skanowania i 6  tygodni od momentu rozpoczęcia terapii.
Ciemno wszędzie... głucho wszędzie... co to będzie ??? !!!! co to będzie ??? !!!
W sumie to najpierw byłam zła a potem śmiałam się jak głupi do sera.
Kolejny raz sie potwierdziło,że ze mna to już nie może byc normalnie ;-)
Życie uwielbia mnie zaskakiwać, ale show must go on !!!!


Grypsko nie odpuszcza, z nochala się leje, ale co tam z grypą !!! Twarda jestem muszę, nie tylko dla siebie...oj nie tylko... niektórzy byli do tej pory dla mnie teraz ja muszę być dla Nich ...

7 komentarzy:

  1. jakie było moje zaskoczenie, jak przed snem weszłam... a tu wpis :)
    niech Ci to grypsko w końcu odpuści! :)
    wizyta ważne, że jest... tak to już masz, że musi się zawsze coś przesuwać.. nie pozostaje nic innego jak się śmiać :D dobrej nocki ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiechoterapia:)).Pozdrawiam z Torunia:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,wiedz,że w piątek za tydzień będę myślami z Tobą.Nie znam Cię,ale również stresuje się tym rezonansem,a raczej jego wynikiem...Niech będzie już po wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taka piękna!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kochana, pokonasz grypę, pokonasz i nowotwora-potwora ;*

    Buziaki przesyłam i jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina zapraszam na Tyski Wieczór Uwielbienia.
    Tu masz link i więcej infromacji
    http://www.centrumduchowosci.pl/twu.php

    OdpowiedzUsuń