PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


środa, 17 kwietnia 2013

[ 69 ] I TAK NADEJDZIE NOWY DZIEŃ ...

Ostatnie dni minęły w zatrważająco błyskawicznym tempie...
Dobre samopoczucie fizyczne = uśmiech na mojej twarzy i równowaga psychiczna ...
Realizuje swój cel nr 1: NIE DAĆ SIĘ !!!
Jak na razie czwartkowe wyniki mi sprzyjają...
Ostatni kryzys opanowany !!!
I oby jak najdłużej mi się to udawało...
Codziennie zasypiam prosząc, żeby ten błogostan trwał wiecznie...
Czas ucieka ...
Nieubłaganie ...
A ja mam jeszcze tyle do zrobienia ...
I cholera muszę to zrobić !!!
Przeraża mnie myśl, że za dwa tygodnie Mamuśka musi wracać do Polski...
Odganiam te myśli jak mogę, ale ten czas nastąpi i wtedy ...
Wiem stara krowa ze mnie, ale zawsze byłam pieszczochem...
Mamusina i Tatusiowa córunia ...
Trzeba będzie dźwignąć ten ciężar, bo co innego mi pozostało ???
Jest tyle wspaniałych dobrych duszków wokół mnie, nie pozwalają sie smucić i wychodzą z siebie żebym czuła sie tutaj jak najlepiej... jak w domu ...
Dzięki nim jeśli tylko moje ciało na to pozwala poznaje różne zakątki Texasu ...
Pocieszają...
Troszczą się ...
Ale jest ciężko ...
Zbieram siły ... zbieram nieustanie
Bo ...
To nic, że oczy pełne łez... i tak nadejdzie nowy dzień ...

13 komentarzy:

  1. bedziemy tutaj czymali za lapki piszczoszku :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to my już ustalimy dyżury na przytulanie!

      Usuń
    2. haha to ja tez sie pisze na taki dyzur :)

      Usuń
    3. I JA I JA TEŻ CHCE PO PRZYTULAĆ KAROLCIE KOCHANĄ !!!

      Usuń
  2. Będziemy,nie martw się.Wiem,że będzie Ci ciężko,ale cel jest wielki i wrócisz do domku z uśmiechem na twarzy,mówiąc "Było warto" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sila z Ciebie dziewczyna poradzisz sobie!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko masz tylu wspanialych ludzi dookola siebie ze na pewno choc troszke zapelnia oni pustke jaka twoja mamcia zostawi :)
    zreszta mega-dzielna kobietka jestem wiec i z tym sobie poradzisz
    tule mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to mieć blisko siebie przyjazne osoby. Dzięki nim ma się więcej siły do walki. Trzymam kciuki za Ciebie i jestem przekonana że uda się pokonać tego nieproszonego gościa. Może i tutaj zechcesz szukać pomocy- likwidacja-barier.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasta też chce ciocia Hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko a kiedy ty wracasz do kraju?Wszedzie dobrze ale w domu najlepiej,prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wieści... Widać dajesz radę na 5-tkę. Kolekcjonuj dobre chwile i zamieniaj je na permanentny uśmiech i zdwojone siły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione życzenia urodzinowe : "Wszystkiego naj, naj, naj, naj, najlepszego" :)))

    i zawsze pamiętaj swój cel nr 1: NIE DAĆ SIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę Karolinko!Wracaj do nas-a ja Ci zapewnię wielką blachę ciasta-żebyś była ciut większa od Bączka!!!Asia.

    OdpowiedzUsuń