PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


piątek, 18 stycznia 2013

[ 52 ] DZIEJE SIĘ ...

Krótko, zwięźle i na temat !!!
Wizy przyznane !!! 
Całą wczorajszą noc oka nie zmrużyłam ... Zmogło mnie po 5:00 gdzie po 6:00 trzeba było się zwlec z łóżka...
Ale bez przygód jak zwykle sie nie obyło ...
Droga była koszmarna ... marznąca mżawka spowodowała, że droga do Krakowa, która zwykle zabiera 50 minut wydłużyła się do 1, 30 h !!!
Dzisiejsza wizyta w Konsulacie mnie po prostu wykończyła ...
Zdążyłyśmy rzutem na taśmę ...
W sumie to nie wiem jak Nam sie udało. Byłyśmy na miejscu 8:33 ... Stres, nerwy wywołały u mnie fale wymiotów. Nie omieszkałam zaznaczyć swojej obecności pod samym konsulatem pozostawiając tam część swoich wnętrzności ...
Świat wirował mi wokół, byłam zielona na twarzy,  wchodząc tam ledwo ciągnęłam nogi za sobą ...
Rozmowa z konsulem... mega ciepły człowiek, taki ludzki, troskliwy ...
Cóż... nie ma co zgrywać bohatera... Emocje wzięły górę... człowiek nie wytrzymał i się rozkleił... w sumie ostatnimi czasy dość często mi się to zdarza...
Dzisiaj do mnie to wszystko dobitnie dotarło ...
Wycieńczona padłam po południu w domu jak kawka ... przespałam całe po południe i dużą cześć wieczoru ...
Ze snu wybudził mnie ksiądz !!!
Myślałam, że śnie !! Ale spokojnie nie przyszedł jeszcze do mnie z ostatnim namaszczeniem i wierze, że jeszcze długo nie będzie musiał... 
Przyszedł z kolędą ... 
Kurcze dawno nie usłyszałam tyle mądrych i ciepłych słów co dzisiaj ...  To dało mi dodatkową moc...
Teraz muszę magazynować w sobie nowe pokłady sił... będą mi teraz cholernie potrzebne ...


Nie zawsze możesz mieć co chcesz
Choć gonisz tak że brak ci tchu
Gdy wszystko nagle traci sens
Wciąż może być dobrze dobrze dobrze!


16 komentarzy:

  1. Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu, i nie potrafię nadziwić się Twojej sile! Jesteś tak pozytywną osobą pomimo tego, co spotkało Cię w życiu. Więc, jeśli kiedykolwiek przyjdzie Ci do głowy poddanie się, czy dotknie Cię jakaś chwila słabości, proszę wróć do mojego komentarza i pomyśl, że dzięki TOBIE doceniam życie pomimo tego, że mam TYLKO 17 lat i do końca nie zdaję sobie sprawy, jakie figle życie może mi jeszcze spłatać. Głęboko wierzę w to, że nieproszony gość już niedługo opuści lokal na zawsze! TRWAJ W SWOJEJ WIERZE, +znajdziesz się dzisiaj w mojej modlitwie. Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh jak sie ciesze :) Wizy są to teraz się dziewczyny pomału pakujcie :) Pozdrawiam bardzo :) xxx
    Justyna S.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejka . GRATULUJĘ!!!No nie wiem co mądrego napisać .Nie sądziłam ,ze uda sie z tą wizą !! szok!! jestem człowiekiem małej wiary , bo świat zbyt brutalny jest!! a TU TAKA NIESPODZIANKA!! Kala - buziaki z Torunia-pozdrów prosze rodziców i Bączka. Ale jesteś podobna do Mamy!! Widzę Panią Irkę z czasów kuchni...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. karolo nie znam cie osobiscie,znam nasza cudna martinke(oj zka jestem na nia bo nie miala czasu dla mnie!!!!),karolcio bardzo cie lubie,wierze w ciebie oj twoja data wylotu do usa 4 luty moje ur wiec dzien szczesliwy....
    kochana czekam na wiesci bardzo dobre i iiiiii w koncu umowimy sie na kawe jak wrocisz z usa....tylko dasz znaka na fb lub blogu to ustalimy termin...kochana jetesmy z toba cala moja rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cieszą takie wieści gdy wszystko idzie do przodu !
    Trzymam kciuki z całych sił !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na ciebie! Pimpoliny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pimpoliny z Houston:-)))))))))))) 3 i jeden krol!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi łzy poleciały z oczy....oczywiście z radości!!! Jola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Oczywiste to było, że Ci wizy nie odmówią. Przecież nie jedziesz tam emigrację. Super wieści! Już niedługo. Nie daj się dziadowi. Ja Cię podczytuję od jakiegoś czasu. Sama mam guza kąta mostowo- móżdżkowego. Czekam na Gamma Knife.

    Pozdrawiam i nie daj się dziadowi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Milczałam do tej pory, czytałam systematycznie ale nigdy nie wiedziałam co mądrego mogłabym napisać. Teraz powiem tylko - trzymam kciuki i wiem, że będzie dobrze! Pokonasz gnoja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER!!!3MAMY KCIUKI POZNAN

    OdpowiedzUsuń
  12. The Bill - Druga w nocy
    ________________________________________

    W pokoju zamknięty tworzę swój świat
    Z pamięci przeszłość wymazuję
    Czasem do mnie zagląda przyjaciel strach
    Powietrza tu brakuje
    Od ściany przemierzam świat co dnia
    Czasem obłęd zamieni ze mną słowo
    Samotność mą siostrą, zwątpienie jak brat
    Szukam nieba uciekam przed sobą

    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć
    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć

    Brakiem nadziei marzenia zabijam raz po raz
    A miłości nie pozwalam się odwiedzać
    Sny się nie śnią, noc się kończy i nie widać dnia
    Szukam siebie przed sobą uciekam
    Drzwi zamknięte a sił coraz mniej by wyjść
    Zamazane obrazy w mojej głowie
    Swe rany rozdrapuje oddech dławi lęk - oto człowiek

    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć
    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć

    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć
    Daj mi siłę by wstać
    Daj mi siłę by iść
    Daj mi siłę by walczyć
    Daj mi siłę by żyć
    ________________________________________

    PUNX NOT DEAD :))

    Hello Karolina, ten tekst jest trochę taki melancholijny ale daje ogromną siłę do walki. Jak odwiedzi cię lęk,strach,zwątpienie, taka druga w nocy, to się nie bój tylko pamiętaj żeby :

    wstać
    iść
    walczyć
    żyć

    Żadne łzy, użalanie się nad sobą, czy też rozmyślanie nie pomogą nic. Ok, popłakać nieraz trzeba ale nie za dużo. Co pomoże to na pewno DZIAŁANIE, czyli w wolnej chwili zajmujesz się swoim hobby, a jak nie masz to poszukaj sobie, jest wiele możliwości, Pomaga też NIE-MYŚLENIE o chorobie. Wstajesz rano, myjesz zęby i żyjesz robiąc coś, cokolwiek co sprawi Tobie przyjemność i wypełni dzień. A co będzie jutro, to będzie jutro, dzisiaj jest DZISIAJ !!!!!!!

    I Dzisiaj oddaję Tobie cząstkę mojej pozytywnej energii ale przypomnij sobie jak już wyzdrowiejesz o takim punku który podarował Tobie część siebie żeby tylko dodać siły.

    anonimowy PUNK

    a tak poza tym napisałem do 3 firm o wsparcie finansowe dla Ciebie, nie wiem ile to będzie ale liczy się sama chęć i zainwestowany czas.

    tak więc zdrowiej szybko !!!!!! :)


    i nie dziękuj -> "POMAGA SIĘ ZA NIC"

    dla Ciebie -> od Punkowca

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wylot Kochana?

    OdpowiedzUsuń
  14. Punkowiec, fajny pozytywny człowiek jesteś :) Tym bardziej wartościowe są Twoje słowa, że... wszyscy jedziemy na tym samym wózku, od strachu ratuje nas tylko....!!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora, wiem jak się kończy to zdanie. Nie napisałaś bo ... no własnie, dlaczego ? Be human. Breath. Fight.

      pozdrawiam gorąco ciebie & free Kurdistan :)

      Usuń
  15. faktycznie, w ciemnych włoskach wyglądasz great!!

    OdpowiedzUsuń