PROSZĘ POMÓŻ MI WYGRAĆ BATALIE O ZYCIE ....

Bank Zachodni WBK Odział 1 Kielce: 86 1090 2040 0000 0001 1113 97 44

w tytule wpłaty: KAROLINA DZIENNIAK
Fundacja z Uśmiechem, ul.Mielczarskiego 121/303, Kielce

KONTAKT :

E-MAIL : kalusia22@o2.pl


niedziela, 3 lutego 2013

[ 54 ] NA MIEJSCU ...

Szczęśliwie dotarłyśmy...
Dopadła mnie niesamowita słabość...
Większość czasu przesypiam ...
Jutro napiszę resztę...
A teraz zbieram siły witalne przed jutrzejszą wizytą w klinice...
Wy już wstajecie...ja się dopiero kładę ...
Trzymajcie kciuki !!!

29 komentarzy:

  1. Ja trzymam z całej siły
    Niech to będzie przygoda z happy endem:))))
    śpij dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy i czekamy! Buziaki z dalekiej Łodzi :)Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzamam kazdego dnia za Ciebie i zycze jak najlepiej. Wyspij sie kochana i nabieraj sil i energi,a my wszyscy mocno przytulamy i wierzymy ze bedzie dobrze!!!! Irena

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko to niesamowite, że tam jesteś i, że wszystko się udało :) Ten świat jest jednak jeszcze piękny-zobacz ile spotkałaś życzliwych ludzi na swojej drodze! :)))
    Życzę Ci byś wróciła zdrowa a cała historia w Twoich wspomnieniach była jedynie przygodą...
    Trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mocno trzymamy!!Wczoraj chorzy w Hospicjum Światło modlili się w Twojej intencji.Z wiejskim pozdrowieniem .

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz głowa do góry i do roboty! Wracaj ZDROWA!!!! Mocno zaciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy trzymamy kciuki za ciebie:) serduchem i myślami jesteśmy z Tobą trzymaj się Karola dzielnie głowa do góry będzie już tylko lepiej buziole krejzole :):) pozdrawiamy Marta i Bartek:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki za Ciebie. Zycze Ci duzo sily i wytrwalosci i przepedz zlosnika raz na zawsze ;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Karolinko... głowa do góry, pierś do przodu, uśmiech na buźkę i do boju, Dziewczyno! Wszystkiego najpiękniejszego! Gosia K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymamy kciuki, powodzenia, będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymamy kciuki Wiola, Borysek i Sławek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na DOBRE wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolinko zdrówka Tobie życzę i dużo siły musi być dobrze.Następnym razem pojedziesz do U.S.A na wakacje tak jak JA.Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. A my oczywiście myślami i sercem jesteśmy z Tobą za oceanem.Uda się,wiem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kala duzo zdrowia i wiary. Wszyscy jesteśmy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jak bardzo mocno trzymam!!!!
    Jola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  18. I Ja się dołączam do wszystkich tych serdecznych wpisów, pomimo codziennych trosk, pomimo natłoku spraw, pomimo wielu problemów, zawsze w sercu trzeba znaleźć miejsce i głęboko pomyśleć o kimś - kto bardzo tego potrzebuje, w myślach, w trzymaniu kciuków, w modlitwie...
    Tylu "przyjaciół" i tylko jeden wróg = TO MUSI SIĘ UDAĆ I SIĘ UDA, wiara góry przenosi i naprawdę przenosi, choć uwierzyć wcale nie jest tak łatwo. Przesyłam moc uścisków, pozdrowień, ogrom siły i duuuuużo wiary :)

    OdpowiedzUsuń
  19. karolcio BARDZO MOCNO trzymamy kciuki cala moja rodzinka.wiemy ze wszystko będzie głowa do góry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ania.g

    OdpowiedzUsuń
  20. Karola ! W moich myślach również jesteś ! Trzymam mocno kciuki &&&&&

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, odkąd przeczytałam Twój blog zaprzątasz bardzo skutecznie moje myśli...nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić co przezywasz od wielu miesięcy, ale wiem że jestes silną kobietą z wielką wolą walki!!!! Bardzo wierze że Ci się uda, modle się i duchem jestem z Tobą!!! Bądż nadal taka dzielna Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wierze w Ciebie dasz rade-myslami isercem jestem z Toba Tesia

    OdpowiedzUsuń
  23. choć się nie znamy,to ogromnie wierzę,że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za kazdym razem kiedy jestem w kosciele, modle sie z ciebie!!!
    Wierze ze wygrasz!!!

    Pozdraawiam Monia z Gl

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteśmy z TOBA!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. i my tu w Houston modlimy sie za Ciebie w Kosciele Matki Boskiej Czestochowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki z całych sił i jestem pewna, że to podróż z happy endem:-) Ewa z Płocka

    OdpowiedzUsuń